Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών-Διαγραφές-Μετεγγραφές 2021-2022

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 2021-2022

Χαιρετισμός Προέδρου ΤΑΤΜ

# Βήμα Ημερομηνίες Ηλεκτρονική Διεύθυνση Περισσότερες πληροφορίες
1 Αιτήσεις εισδοχής πρωτοετών φοιτητών ΑΠΘ στις Εστίες για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022

Οι φοιτητικές εστίες Θεσσαλονίκης θα δέχονται αιτήσεις εισδοχής πρωτοετών φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 από Δευτέρα 30/08/2021 έως και την Παρασκευή 01/10/2021.

(μπορεί να προηγηθεί της εγγραφής στο Τμήμα)

https://www.auth.gr/university_unit/pfe/

Ανακοίνωση φοιτητικών εστιών

2 Εγγραφή στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021  έως και Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 15:00

Σας επισημαίνουμε ότι στην ίδια προθεσμία εγγράφονται:
α. στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ, οι επιτυχούσες/-οντες της ειδικής κατηγορίας «Έλληνες Πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης», οι οποίες/-οι υποχρεούνται να αποστείλουν με ταχυμεταφορά ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας τους, εντός της προθεσμίας εγγραφών, τη σχετική βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένες/-οι στα δημοτολόγια Δήμου των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης ή Εβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής τότε θα πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει οτι μετεγγράφηκαν σ' αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών
β. απευθείας στο Τμήμα, και εφόσον προκύψει τέτοια περίπτωση, I) τα υιοθετηθέντα τέκνα της Βουλής των Ελλήνων, σύμφωνα με την παράγραφο 29α, του άρθρου 39 του Ν4168 (ΦΕΚ 193/2013)  II) οι διακριθέντες/-είσες σε επιστημονικές ολυμπιάδες, σύμφωνα και με τo άρθρο 40 του Ν4692 (ΦΕΚ 111Α/12.6.20), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 9 του Ν4777 (ΦΕΚ 25Α/17.2.2021), παράγραφος ε.

https://eregister.it.minedu.gov.gr

Ανακοίνωση Υπουργείου

Εγγραφές Αλλοδαπών-Αλλογενών Ακαδημαϊκού έτους 2021-2022

23 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021  

Ανακοίνωση Υπουργείου

 

Ανακοίνωση Τμήματος Σπουδών ΑΠΘ

Εγγραφές των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος  2021-2022  με την ειδική κατηγορία τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων Λυκείων του εξωτερικού 4-10-2021 έως και 11-10-2021   Ανακοίνωση Υπουργείου
Εγγραφές των εισαγομένων στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία των ατόμων με σοβαρές παθήσεις   από 15 μέχρι και 22 Οκτωβρίου 2021  

Ανακοίνωση Υπουργείου

Ανακοίνωση Τμήματος Σπουδών ΑΠΘ

3 Καταχώρηση στοιχείων στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ

Διαδικασία ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών προς πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες ΑΠΘ

 

 

http://register.auth.gr Ανακοίνωση Τμήματος Σπουδών
4

Δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού

(με τη χρήση του οποίου είναι δυνατή η έκδοση κάρτας σίτισης, ακαδημαϊκής ταυτότητας, πρόσβασης σε Online βιβλιοθήκες και πολλαπλές ακαδημαϊκές υπηρεσίες).

Μετα την ολοκλήρωση του προηγούμενου βήματος και την παραλαβή και έλεγχο των δικαιολογητικών από τη Γραμματεία.

Επισημαίνεται ότι ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παραλαβή των δικαιολογητικών και ότι ο έλεγχος τους θα γίνεται με σειρά  προτεραιότητας.

https://it.auth.gr/el/account/univID  
5 Καταχώριση των απαιτούμενων στοιχείων στην ειδική πλατφόρμα «edupass.gov.gr» Σας ενημερώνουμε ότι, ενόψει της έναρξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας την 11η Οκτωβρίου 2021 και προκειμένου να καταστεί δυνατή η φυσική σας παρουσία εντός του ΑΠΘ, απαιτείται να προβείτε στη διαδικασία υποβολής αίτησης - καταχώρισης των απαιτούμενων στοιχείων στην ειδική πλατφόρμα «edupass.gov.gr», σύμφωνα με την υπ. αρ. 124068/ΓΔ4/01-10-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 4558/Β/01-10-2021) με θέμα “Τήρηση θυρίδων αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ) και έλεγχος σχετικά με τη συνδρομή των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα της φυσικής παρουσίας σε εκπαιδευτική δομή μέσω της ειδικής πλατφόρμας «edupass.gov.gr»” και την αρ. πρωτ. 124862/Ζ1/04-10-2021 Εγκύκλιο του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. https://edupass.gov.gr Ανακοίνωση Τμήματος
6 Έναρξη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2021-2022 11/10/2021  

ΦΕΚ για τη Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυ-
μάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδο-
σης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδη
μαϊκό έτος 2021-2022

 

Αποφάσεις Συγκλήτου ΑΠΘ για εκπαιδευτική διαδικασία και μέτρα προς αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

 

Πρόγραμμα Μαθημάτωνyes

Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο

(Η ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων μετατίθεται για τη Δευτέρα 11/10, με όλο
το ακαδημαϊκό ημερολόγιο να μετατίθεται προς τα πίσω κατά μία εβδομάδα.)

 

Χάρτης με τις Αίθουσες Διδασκαλίας και τα γραφεία Καθηγητών του Τμήματος Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών

Oδηγίες για τη λειτουργία του ΑΠΘ για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού

Ενημερωτικό υλικό αναφορικά με τη χρήση μάσκας και εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

7enlightened

Εκδήλωση Υποδοχής και Ακαδημαϊκής Ενημέρωσης των Πρωτοετών Φοιτητριών και Φοιτητών του Τμήματος ακαδημαϊκού έτους 2021-2022

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021, στις 8:00π.μ. στην αίθουσα 303
στον τρίτο όροφο της τρίτης πτέρυγας (πτέρυγα Τοπογράφων) της
Πολυτεχνικής Σχολής

  Ανακοίνωση Γραμματείας
8enlightened Δήλωση και Διανομή Συγγραμμάτων Χειμερινής Περιόδου 2021-22 Οι δηλώσεις διδακτικών συγγραμμάτων από τους φοιτητές θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου
2021 και θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021.
  Έγγραφο Υπουργείου
* Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας Μετά τη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού

https://submit-academicid.minedu.gov.gr/

Συχνές Ερωτήσεις
* Έκδοση Πιστοποιητικών Σπουδών Μετά τη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού https://students.auth.gr/

Η είσοδος στις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Γραμματείας γίνεται με χρήση του Ιδρυματικού Λογαριασμού ΑΠΘ.

Οι δυνατότητες που προσφέρονται σε φοιτητές είναι:

-να βλέπουν τα μαθήματα και τους βαθμούς τους

-να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τη δήλωση μαθημάτων τους

-να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά αιτήσεις για την έκδοση πιστοποιητικών

 

Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις:

Ε: Είμαι εγγεγραμμένος-η σε Τμήμα/ Σχολή Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θέλω να εγγραφώ σε νέο Τμήμα/ Σχολή που έχω πετύχει, τί ενέργειες πρέπει να κάνω;

Α: Εάν έχετε υποβάλει αίτηση διαγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία επιπλέον ενέργεια. Τα απαραίτητα για τη διαγραφή δικαιολογητικά θα διακινηθούν υπηρεσιακά, για την ολοκλήρωση της εγγραφής στο νέο Τμήμα/ Σχολή επιτυχίας.

 

Ε: Δεν έχω ολοκληρώσει την εγγραφή μου, μπορώ να παρακολουθήσω τα μαθήματα;

Α: Ναι μπορείτε να παρακολουθήσετε τα μαθήματα κανονικά.

 

Ε: Δεν έχω λάβει το SMS για τη δημιουργία Ιδρυματικού Λογαριασμού, παρόλο που έχω ενημερωθεί από τη Γραμματεία ότι έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή μου, τι πρέπει να κάνω;

Α: Μπορείτε να πάτε στη σελίδα: https://register.auth.gr/account/ και στην επιλογή: "Αν δεν έχεις λάβει το μήνυμα SMS, μπορείς να ζητήσεις την αποστολή του." για να σας σταλεί εκ νέου. Αν δεν λάβετε και πάλι το SMS, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία για το έλεγχο του αριθμού κινητού που έχετε καταχωρήσει στην αίτησή σας.

 

Ε: Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων στο http://register.auth.gr μου βγάζει σφάλμα στα στοιχεία "τάδε", τι κάνω λάθος;

Α: Για τυχόν δυσκολίες σχετικά με την είσοδο στο http://register.auth.gr και τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, μπορείτε να απευθύνεστε στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) στο τηλ: 2310999000 ή στο email: support@auth.gr ή, εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή/πρόσβαση στο διαδίκτυο, στη  νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ, στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του ΑΠΘ.

 

Δείτε και:

Οδηγός Επιβίωσης ΑΠΘ

Πληροφορίες για τη διαδικασία μετεγγραφών στη σελίδα:

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ/ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2021-2022