Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών-Διαγραφές-Μετεγγραφές
# | Βήμα | Ημερομηνίες | Ηλεκτρονική Διεύθυνση | Περισσότερες πληροφορίες |
1 | Αιτήσεις εισδοχής πρωτοετών φοιτητών ΑΠΘ στις Εστίες για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 |
έναρξη αιτήσεων: 29-08-2020 (μπορεί να προηγηθεί της εγγραφής στο Τμήμα) |
||
|
||||
* | ||||
|
||||
|
|
|||
4 |
|
3ος Τρόπος Αναμένεται η σχετική εγκύγκλιος του Υπουργείου για λεπτομέρειες και διευκρινήσεις. |
|
|
5 |
Δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού (με τη χρήση του οποίου είναι δυνατή η έκδοση κάρτας σίτισης, ακαδημαϊκής ταυτότητας, πρόσβασης σε Online βιβλιοθήκες και πολλαπλές ακαδημαϊκές υπηρεσίες). |
Μετα την ολοκλήρωση του προηγούμενου βήματος και την παραλαβή και έλεγχο των δικαιολογητικών από τη Γραμματεία. Επισημαίνεται ότι ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παραλαβή των δικαιολογητικών και ότι ο έλεγχος τους θα γίνεται με σειρά προτεραιότητας. |
https://it.auth.gr/el/account/univID |
|
6 |
Έναρξη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2020-2021 |
05/10/2020 |
Πρόγραμμα Μαθημάτων (νέα έκδοση)
Oδηγίες για τη λειτουργία του ΑΠΘ για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού |
|
|
|
|||
|
||||
9 |
Διανομή συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου |
Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 ως Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020 | https://eudoxus.gr/StudentEntryCheck | |
* | Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας | Μετά τη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού | Συχνές Ερωτήσεις | |
* | Έκδοση Πιστοποιητικών Σπουδών | Μετά τη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού | https://sis.auth.gr/ |
Η είσοδος στις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Γραμματείας γίνεται με χρήση του Ιδρυματικού Λογαριασμού ΑΠΘ. Οι δυνατότητες που προσφέρονται σε φοιτητές είναι: -να βλέπουν τα μαθήματα και τους βαθμούς τους -να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τη δήλωση μαθημάτων τους -να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά αιτήσεις για την έκδοση πιστοποιητικών |
Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις:
Ε: Είμαι εγγεγραμμένος-η σε Τμήμα/ Σχολή Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θέλω να εγγραφώ σε νέο Τμήμα/ Σχολή που έχω πετύχει, τί ενέργειες πρέπει να κάνω;
Α: Εάν έχετε υποβάλει αίτηση διαγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία επιπλέον ενέργεια. Τα απαραίτητα για τη διαγραφή δικαιολογητικά θα διακινηθούν υπηρεσιακά, για την ολοκλήρωση της εγγραφής στο νέο Τμήμα/ Σχολή επιτυχίας.
Ε: Δεν έχω ολοκληρώσει την εγγραφή μου, μπορώ να παρακολουθήσω τα μαθήματα που ξεκινούν στις 5/10;
Α: Ναι μπορείτε να παρακολουθήσετε τα μαθήματα κανονικά.
Ε: Δεν έχω λάβει το SMS για τη δημιουργία Ιδρυματικού Λογαριασμού, παρόλο που έχω ενημερωθεί από τη Γραμματεία ότι έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή μου, τι πρέπει να κάνω;
Α: Μπορείτε να πάτε στη σελίδα: https://register.auth.gr/account/ και στην επιλογή: "Αν δεν έχεις λάβει το μήνυμα SMS, μπορείς να ζητήσεις την αποστολή του." για να σας σταλεί εκ νέου. Αν δεν λάβετε και πάλι το SMS, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία για το έλεγχο του αριθμού κινητού που έχετε καταχωρήσει στην αίτησή σας.
Ε: Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων στο http://register.auth.gr μου βγάζει σφάλμα στα στοιχεία "τάδε", τι κάνω λάθος;
Α: Για τυχόν δυσκολίες σχετικά με την είσοδο στο http://register.auth.gr και τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, μπορείτε να απευθύνεστε στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) στο τηλ: 2310999000 ή στο email: support@auth.gr ή, εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή/πρόσβαση στο διαδίκτυο, στη νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ, στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του ΑΠΘ.
Δείτε και:
Πληροφορίες για τη διαδικασία μετεγγραφών στη σελίδα: ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ/ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΈΤΟΥΣ 2020-2021 Για τις μετεγγραφές φέτος ισχύουν τα οριζόμενα στο: |